Klachten & Herroeping

Advies of vragen? Bel 020 363 93 22
of bezoek onze nieuwe showroom aan de Stromarkt 15, Amsterdam

Openingstijden
ma. t/m vr. 9.00-16.00 uur
za. 9.00-16.30 uur
zo. gesloten

Wilt u tussen 16.00 en 17.00 onze showroom bezoeken mail dan naar ingrid@cafe-del-mar.nl om een afspraak te maken.

Klachten- en geschillenregeling

Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service, dan kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier. U ontvangt van uw klacht geen ontvangstbevestiging, maar we zullen inhoudelijk binnen 14 dagen reageren. Mocht u het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kunt u uw klacht voorleggen via het Europees ODR Platvorm via http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).


Garantie

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.

Herroeping

U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. Herroeping kan plaatsvinden door het sturen van een email aan Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. U kunt hiervoor gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping (Word), maar bent hiertoe niet verplicht. Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken. Gevolgen van de herroeping Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Indien je slechts een deel van je bestelling retour stuurt dan worden de kosten voor levering niet teruggestort. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. U dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop u het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken. De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor uw rekening. Voor het beoordelen van een onderhoudsproduct is het openen van de verpakking niet nodig. Indien u de verzegeling verbreekt en deze verbruiksartikelen retourneert, treedt 100 procent waardevermindering in. U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

 

Waarom Jura‑Amsterdam.nl?

Service

Voor de zakelijke markt hebben we een eigen eerstelijns onderhoudsdienst voor reparatie-service. Ook klanten die geen onderhoudscontract hebben afgesloten bij Jura voorzien wij van een vervangende machine bij reparatie.

Expertise

Onze verkoopsters kennen de ins en outs van het hele assortiment van buiten en kunnen u degelijk adviseren over de beste en meest kostenefficiente keuze voor uw organisatie.

Lease

Voor de zakelijke markt bieden wij de mogelijkheid om koffiemachines te leasen (herkenbaar door Lease optie aanduiding in het overzicht). U vindt de tarieven op de detailpagina van de machine.